Get Adobe Flash player
پکینگ نسوز ورق لاستیکی نخ نسوز پارچه سرامیک فایبر پارچه فایبر گلاس
.
منوی محصولات
نسوز صنعت آپادانا

نمد صنعتی _فروش نمد صنعتی

نمد های صنعتی.

نمد صنعتی اصالتاً از پشم شتر تهیه می شودو به اصطلاح خالص گفته میشوند اما به دلیل قیمت بالای پشم این حیوان و همینطور تهیه کیفیت های متفاوت و ارزان تر از این محصول و قابل مصرف کردن برای صنایع دیگر این نمد ها را با درصد های متفاوتی از پلی استر ترکیب کرده و نمد هایی با خلوص مختلف تولید کرده اند نمد صنعتی هندی،نمد صنعتی نمد فشرده روغنگیر و...

نمد صنعتی

نمد صنعتی.  

 همانطور که میدانید پشم طبیعی بسیار بیشتر از پلی استر ها جذب آب و مایعات دارند و برای مصارف روغن گیری که یکی از اصلی ترین موارد استفاده نمد های صنعتی است هرچه نمد خالص تر باشد عملکرد بهتری دارد.
اما در مصارف گوناگون صنعتی امروزه دیگر با تجربه استفاده از نمد های گوناگون با خلوص پایین تر این نمد های به اصطلاح ناخالص به علت توجیه اقتصادی آن به شدت پر طرفدار شده اند و صنعتگران با ترکیب و خلاقیت از این نمد ها به خوبی بهره میبرند.
نمد صنعتی

نمد صنعتی.

نمد های صنعتی خالص عموماً از کشور هندوستان وارد ایران میشوند و این اصطلاح نمد خالص با نمد هندی جایگزین شده است ولی به تازگی نمد های هندوستان نیز با درصد های پلی استر گوناگون عرضه میشوند که این نمد ها هم به درجه بندی های مختلف تقسیم میشوندنمد صنعتی.
نمد های خالص در عرض های ١/۶متر الی ٢متر عرضه میشوند که ضخامت های این نمد ها هم از ١/۵میلیمتر الی۵٠میلیمتر عرضه میشوند که به راحتی میتوان بنا به درخواست متقاضی به صورت نواری و یا به اشکال مختلف برش کاری شوند
نمد های چینی اما به صورت استاندارد عرض ٢متری دارند و از ضخامت ٢میلیمتر و تا ۴٠میلیمتر قابل عرضه میباشند که این نمد ها هم برای برش کاری به تناسب تقاضا مانند نمد های هندی به اشکال مختلف امکان برش دارند.
نمد های صنعتی موجود در نسوز صنعت آپادانا
تا کنون مورد استفاده صنعتگران تمامی استان های کشور قرار گرفته و نمونه های این نمد ها جهت تست برای متقاضیان ارسال خواهد شد و مدت ضمانت بازگشت را هم شفاهاً به متقاضیان اعلام میداریم.
نمد صنعتی هندی

نمد صنعتی نسوز.

نمد های صنعتی با کیفیت که اصالتا طبیعی و از پشم شتر میباشند نمد ها هرمقدار که با الیاف پلی استر کمتر همراه باشند با کیفیت بیشتری همراه می باشد هرچند نمد های با خلوص ۷۰٪  و ۶۰٪ هم برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند.نمد های صنعتی آماده در سطح مقطع چهارگوش و نواری در اندازه های ۱۰×۱۲،۱۰×۱۲ …۵۰×۵۰ به صورت نواری جهت آببندی و روغنگیری ماشین آلات صنعتی قابل عرضه می باشد.

نمدصنعتی نسوز.

نمد صنعتی

نمد های صنعتی فیلتری که با روزنه های مشخص شده جهت ساخت فیلتر های هوا وگردگیر مناسب جهت استفاده در کارخانجات سیمان ، آرد و… نسوز صنعت آپادانا آماده پذیرش سفارشات ساخت بک فیلترهای مورد نیاز در ابعاد و اندازه های گوناگون و دلخواه در بالاترین کیفیت و با ارایه نمونه هایی جهت تاییدیه میباشد.

طراحی و ساخت واشر وقطعات نمدی جهت استفاده در ماشین آلات پتروشیمی ، کشاورزی ، مواد غذایی ، سیمان و

نمد نسوز.

نمد صنعتی .

نمد پرس .