Get Adobe Flash player
پکینگ نسوز ورق لاستیکی نخ نسوز پارچه سرامیک فایبر پارچه فایبر گلاس
.
منوی محصولات
نسوز صنعت آپادانا

شیلنگ سیلیکونی ،شیلنگ سیلیکون ،شیلنگ نسوز

شیلنگ سیلیکونی ،شیلنگ سیلیکون ،شیلنگ نسوز

تولید شیلنگ سیلیکونی شفاف و رنگی در اندازه و ها و سایز های متنوع جهت مصارف صنایع غذایی ودارویی و آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات صنعتی و…از بهترین متریال ساخت کشور های آلمان ، کره جنوبی و چین در کیفیت های تضمین شده با میزان سختی (شور ) استاندارد و متغیر انجام می پذیرد.

شیلنگ نسوز سیلیکونی به علت انعزاف پذیری بسیار مناسب و حرارت بالایی و همچنین به علت نداشتن مواد سمی در تولید آنها در بسیاری از صنایع استفاده میشود

تحمل حرارت این شیلنگ سیلیکونی به بیش از ۲۸۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و در دمای ۶۰- درجه زیر صفر هم قابلیت های خود را حفظ میکند و از این جهت در صنایع آزمایشگاهی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شیلنگ سیلیکونی

 

نسوز صنعت آپادانا :طراحی و تولید شیلنگ های سیلیکونی از مواد سیلیکونی ساخت آلمان ،کره جنوبی و چینی در انواع سایز های متفاوت و با سختی (شور) مناسب جهت عبور هوای داغ ،مواد شیمیایی و آب داغ و… .

عمده کاربرد این شیلنگ نسوز در صنایع غذایی ،پتروشیمی ، آزمایشگاهی و بسیاری از ماشین آلات و کوره های صنعتی.

ماندگاری محصول سیلیکون چقدر است؟

ماندگاری محصول سیلیکون شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال ، قرار دادن محصول سیلیکونی شما در شرایط کنترل شده با دمای مناسب ، ماندگاری طولانی آن را می دهد ، عموماً تا ۱۰ سال. با این حال ، قرار گرفتن در معرض آن در دمای شدید باعث کاهش مواد در طی زمان و در نتیجه ماندگاری آن می شود. ما در پست وبلاگ خود این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم: ‘ ماندگاری محصول سیلیکون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *