Get Adobe Flash player
پکینگ نسوز ورق لاستیکی نخ نسوز پارچه سرامیک فایبر پارچه فایبر گلاس
.
منوی محصولات
نسوز صنعت آپادانا

طناب نسوز نخ نسوز پکینگ نسوز

طناب نسوز نخ نسوز پکینگ نسوز

طناب های نسوز یا نخ نسوز یکی از منسوجات پر مصرف صنایع مختلف صنعتی و کشاورزی می باشد که با توجه به محیط ها،شکل و شرایط مختلف به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند.

نخ نسوز

نخ نسوز

این طناب ها و نخ های نسوز در دو سطح مقطع گرد و مربع و با الیاف هایی از اجناس مختلف از جمله فایبر گلاس ، آزبستی ، تفلونی‌، سرامیکی ، و پلیمرهایی همچون PTFE ،آرامید، و … قابل عرضه می باشند

پکینگ های چهار گوش این طناب ها در اندازه های ۴×۴ ،۶×۶ ، ۸×۸ ، ۱۰×۱۰ … ۱۰۰ × ۱۰۰ به صورت استاندارد از بهترین برند های اروپایی و آسیایی در کیفیت های عالی و تضمین شده با ارایه مشخصات سازنده معتبر ارایه میگردد.

 

انواع نخ های نسوز (طناب نسوز)فایبرگلاس،آزبستی،کولار،سرامیکی وتفلونی به صورت گرد ،چهارگوش و رشته ای مناسب جهت محیط های حرارتی،اسیدی و بازی،تحت فشار و…برای آببندی و دوخت پارچه های نسوز و…می باشد.

نخ نسوز

پکینگ یا طناب فایبر سرامیک

این پکینگ ها از الیاف فایبر سرامیک تشکیل شذه اند که به صورت گرد و چهار گوش به هم بافته شده و در ضخامت های ۲ الی ۱۰۰ میلیمتر قابل عرضه می باشند.

این پکینگ ها در دو نوع ساده و مسلح(سیم دار) ،مناسب جهت استفاده در محیط هایی با دمای بالای ۷۰۰ درجه  هستند.

طناب سرامیکی نخ سرامیکی

طناب سرامیکی

نخ آزبست نسوز نخ تفلونی آزبست

نخ نسوز آزبستی، نخ آزبستی،پکینگ ازبستی ، پکینگ آزبست، نخ آزبست تفلونی ، نخ  نسوز کانال.

نخ نسوز آزبستی ( طناب آزبست ) از الیاف بلند آزبست در هم تابیده تولید می گردد . تحمل حرارتی نخ گرد آزبست بین ۳۵۰ تا ۵۵۰ درجه سانتیگراد بوده و در سایزهای ۴ تا ۱۴ میلیمتر موجود می باشد .از نخ نسوز آزبست به عنوان عایق حرارتی در سیستم های هدایت حرارتی استفاده می شود .همچنین نخ آزبست به نخ کانال کولر نیز مشهور است .نوع پکینگ این نخ ها از الیاف با کیفیت آزبست بافته شده و در انواع فلنج ها ، شیرآلات و دیگ های بخار بهترین گزینه مصرفی می باشد

 

نخ نسوز آزبست

نخ تفلون ، نخ نسوز تفلونی

نخ تفلون و یا پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) بافته شده از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع می باشد که به عنوان آببند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف صنایع شیر سازی و پمپ سازی دارد. مقاومت حرارتی از – ۱۸۰ تا + ۲۶۰ درجه سانتیگراد؛ مقاومت شیمیایی از PH 1 تا ۱۴ و ضریب اصطکاک بسیار پایین از خصوصیات این محصول می باشد.

پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) در ابعاد ۳ × ۳ میلیمتر تا ۹۰ × ۹۰ میلیمتر قابل تامین و عرضه می باشد و در سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها و صنایع برق و غیره مورد استفاده وسیعی دارد.

پکینگ تفلون

طناب نسوز

نخ فایبر گلاس

نخ فایبر گلاس

نخ یا طناب فایبر گلاس از بهترین نوع الیاف شیشه بافته شده است . از ویژگی های آن می توان به ضد زنگ بودن ، عایق الکتریکی ، مقاومت مکانیکی بالا و عایق حرارتی آن اشاره کرد که می تواند حرارتی معادل ۵۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند . با مقاطع گرد و چهارگوش در سایزهای ۴ الی ۵۰ میلیمتر و در بسته بندی های ۵ و ۱۰ کیلوگرمی قابل عرضه می باشد .

نخ دوخت نسوز

نخ بافت فایبرگلاس

طناب نسوز نخ نسوز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *